.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه‌کسی در نشست‌خبری روحانی شعارداد
نشست رسانه ای حسن روحانی با یک حاشیه هم همراه بود که رسانه های ضدانقلاب را با یک تصور غلط از ماهیت ماجرا، ساعت ها به خود مشغول کرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تعامل ماجرا از این قرار بود که در پایان نشست، یکی از حاضران در جلسه، شعاری در حمایت از میرحسین موسوی سر داد و پس از آنکه دید کسی او را همراهی نمی کند، با ترس از سالن محل برگزاری نشست گریخت. جالب است که این شخص ظاهرا از حامیان اسفندیار رحیم مشایی بوده است. یادداشت سامان صابريان، خبرنگار روزنامه قانون را درباره مشاهدات عینی خود از حاشیه نشست دیروز می خوانیم:  

ايامي كه براي پوشش خبري روزهاي داغ ثبت نام انتخابات در وزارت كشور حاضر شده بوديم آنقدر دوستي ميان اصحاب رسانه بالا بود كه بچه‌ها چهره‌هاي يكديگر را به خاطر سپرده بودند.روز آخر كه جوانفكر و مشائي براي ثبت نام حضور پيدا كرده بودند از صبح آن روز چهره جديدي در ميان ما پيدا شد كه براي همه ما غريبه بود و هيچ نشاني از مشخصات يك خبرنگار نداشت.

شعار دهنده، حامي مشائي و جوانفكر
اين داستان ادامه داشت تا جايي‌كه جوانفكر بعد از ثبت‌نام پشت تريبون رفت و خبرنگاران وي را به نقد كشيدند. هنگامي كه يكي از خبرنگاران خطاب به جوانفكر كه خود نيز از اهالي رسانه است، فرياد زد «ما از شما برائت مي جوييم» آن فرد تازه وارد كه از صبح در ميان خبرنگاران با چراغ خاموش حركت مي كرد، با چهره اي برافروخته و صدايي بلند خطاب به اصحاب رسانه فرياد كرد: «از طرف ما حرف نزنيد و حرف خودتان را بزنيد». داستان همچنان ادامه داشت و پيش مي رفت.تا زماني كه مشائي براي ثبت نام آمد و همان فرد به تشويق كردن و سوت و هورا مشغول شد.مشايي آمد و رفت. قديري ابيانه كه از مخالفان سياست مشائي بود و ناگفته‌هايي از مشایي داشت پشت تريبون رفت و در جايگاه يكي از نامزدها كه از حق سخنراني برخوردار بودند شروع به صحبت كرد. وي در حال رو كردن دست مشایي بود كه كم كم وزرات كشور صدا و نور را قطع كرد و در نهايت نيز شخصي از طرفداران مشایي با حمله به سمت ابيانه و شكستن ميكروفن‌هاي خبرنگاران مانع از افشاي حقيقت شد. فرد مهاجم به سرعت محل را ترك كرد و خبرنگاراني كه متضرر شده بودند و ميكروفن‌هايشان شكسته بود به دنبال وي رفتند ولي در اين ميان همان فرد كه از صبح در ستاد انتخابات پرسه مي زد با خبرنگاران دست به يقه شد. ماجرای آن روز با وساطت حراست وزارت كشور تمام شد و رفت.

طرفداران انحراف مخالفان اعتدال
روزگار در گذر بود تا مردم ايران حماسه آفريدند و پاي صندوق‌هاي راي رفتند. رئيس جمهور منتخب، حسن روحاني انتخاب شد. حسن روحاني بعد از تجديد پيمان با امام راحل و مقام عظماي ولايت به ميان خبرنگاران آمد تا به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. از فارس، ايسنا و كيهان گرفتته تا بي بي سي و ان بي سي و الجزيره سوال كردند. همه چيز آرام بود تا باز سر و كله آن فرد ناشناسي كه روزهاي ثبت نام را به هم ريخته بود پيدا شد.وي كه خود را خبرنگار رسانه اي معرفي كرده بود و وارد نشست خبري شده بود در ميان روند آرام نشست شروع به اغتشاش و سر و صدا كرد.فرد مورد نظر بدون نوبت و اجازه از ميان حضارخطاب به رئيس جمهور منتخب مردم فرياد كرد: شما به خاطر اين شعار‌هاي ما كه سر داديم و گفتيم: «روحاني يادت باشه مير حسين بايد باشه» رئيس جمهور شديد و بايد به قولتان عمل كنيد.

درايت روحاني
روحاني بي‌توجه به فرد مجهول الهويه به نشست ادامه داد و مسئول نوبت دهي به خبرنگاران خطاب به فرد اغتشاش گر گفت: اگر شما سوالي داريد بيايد پشت تريبون و از اينجا بيان كنيد.
براي مدتي فردي كه در ستاد انتخابات از مشايي و جوانفكر طرفداري مي كرد ساكت ماند و باز با چراغ خاموش به سمت تريبون رفت. لحظات آخر نشست خبري بود كه اين فرد با جنجال شروع به فرياد كرد كه: «نمي گذارند حرف بزنم، وقتي اين‌ها نمي خواهند من كه نمي توانم كاسه داغتر از آش شوم» در همين حوالي بود كه فرياد سر داد: «روحاني يادت باشه مير حسين بايد باشه» و بعد با ضربه زدن به خبرنگاران كه در صف بود با دست پاچگي محل را ترك و فرار كرد. آنچه امد گرچه برگرفته از مشاهدات شخصي‌ام بود ولي ديروز در برخي خبرگزاري‌ها و سايت‌ها هم منتشر شد و مهر تایيدي بر صحت گزارش گذاشت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1392
هرچی کم آوردین بندازین سرمشایی
حتما"توستادروحانی طرفداران مشایی می گفتن "یا حسین میرحسین"

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.704 seconds.